- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ismét volt egy kis idő a buszra, így szerelgettem rajta. Még egy hónapja történt, hogy a nyárigumi garnitúra átszerelésekor az egyik megszorult kerékcsavaron szépen elfordult a kulcs.
Hosszú tanakodás után az jelentett megoldást, hogy a 18-as Crova kulcsot ráütöttük és így sikerült lelazítani. Új csavar híján visszakerült a régi ideiglenesen. Hamarosan szereztem is bontottan új csavarokat, de a felrakásukra csak most sikerült időt szakítani. Pedig az a két perc igazán nem sok. Megcsináltuk a motorfedél átalakítását. Az adagoló helyének átjelölése után méreteket kalkuláltunk, majd flexszel kivágtuk a műanyagot. A luk segítségével már nem ér hozzá a fedélhez, így csökkent a zaj. A luk fedésére alumíniumból szabtunk egy fedelet, amit tömítőpasztázás után felszegecseltünk a helyére. A zajcsillapítást erősítendő és esztétikai okokból, kapott két zajcsökkentő lapot is. Szerintem teljesen korrektül néz ki. A maradék szabadidőmben a csomagtérbe szabtam be a kárpitot ipari filcből. A hátsó ajtó is kapott kárpitot és zajcsökkentőt. A zár finombeállítása még nem tökéletes, de máris szebben csukódik. Az átalakításnak minden papírja rendben, hétfőn megy műszakira. Egyetlen probléma a kézifékkel van, de a héten Fater megnézi, h mi lehet! képek a galériában