- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
update: javítottam a linket Kicsit régen írtam ide, midenféle elfoglaltságok miatt.
A legfontosabb esemény a csehországi Vltava vizitúra volt, ahova a Kék Villámmal mentünk 1200km, 7 literes fogyasztás 8 ember csomagokkal. Azt hiszem elég korrekt. Előtte közvetlenül első fék felújítás új tárcsák, betétek, kerékcsapágy, valamint kapott új léégszűrőt is. Muszáj volt, a régi tárcsa már csak 8mm vastag volt, míg a gyári ajánlás 13mm minimális vastagságot ír elő. Amikor leszedtem a jobb elejét, akkor vettem észre, hogy a kormánygömbfej gumija el van repedve teljesen. Kicsit fura egy egy éves febi gömbcsuklótól. Ezt egyelőre csak szigszalaggal orvosoltam, otthon majd kap egy felülvizsgálást és új gumit. A turbó egyre ramatyabb állpotban van, a fogyasztás is felkúszott 7-7,5 literre. Már van ajánlatom egy 60E km-t futott szinte új turbóra, de kicsit elcsúsztam a pénzügyekkel a nyáron, így erre spórolni kell picit. Ami hiba jelentkezett még, az a tolatólámpa kapcsolója, ezt valamelyik hétvégén, amikor hazaugrom a téligumikért, kicserélem a donor-váltómban lévőre. Még nem néztem meg pontosan, de gyanítom, hogy egyre közeledem a 8-10E megtett kilométerhez az új motorral, így olajcsere lesz esedékes rövidesen. Megpróbálok egy márkásabb olajszűrőt, hátha csökken az idő ami alatt felépül az olajnyomás indításkor. A nyáron volt még egy akkucsere is, mert az egyik hétvégén a bekapcsolt rádió teljesen leszívta az eléggé elektrolithiányos régit, amit nem lehetett feltölteni rendesen.
Tervezünk pár nagyobb utat októberre. Egy Erdély-hétvégét a feketetói vásárba és egy prágai hosszú hétvégét 23-án. képek a galériában