- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megint picit elhanyagoltam a blogot. Sajnos az autóra sem jutott idő, lemerített a munka és a hosszú tél.
Egy csomó mindennel arra vártam hogy jó idő legyen, mivel nincs zárt műhelyem. Most, hogy az első tavaszi napokon túl vagyunk sikerült ismét bütykölgetnem a buszon. Arra gondoltam, hogy a mai posztban röviden összefoglalom a történéseket, majd ahogy időm engedi - de azért remélhetőleg nem elhúzva a dolgot - részletesebben, fotókkal megtámogatva leírom a dolgokat.
Az első ami eszembe jutott az az, hogy sikerült Merilaci cimborámtól szert tenni egy fordulatszámmérős műszeregységre. Sajna nem volt patikaállapotú és kókányolásmentes, de el lehetett vele szórakozgatni. Ez szerencsére szobai hadművelet. :) A leömlősor-tömítések közül az egyik igencsak át volt égve, ettől erős traktorhangja volt a busznak. Ez sem maradhatott ki, és nem volt kalandmentes sem. Ha már a leömlőt megcsináltam a szívósorral is kellett csinálni valamit. A turbó előtti ovál alakú gumi közdarabom már a busz megvétele óta lyukas volt és csak a körétekert szigszalag tömítette. Sikerült beszereznem egy újabbat belőle, ez is cserélve lett. Fontos előrelépés történt a függöny ügyében. Még tavaly sikerült beszereznem egy gyári függönygarnitúrát, most rávettem magam a hiányzó patentek beszerzésére. A beépítés folyamatban, de lemerült az akkus fúróm, így nem teljes a készültsége. Beépítésre került egy bicskakulcsos központizár és egy riasztó, ennek teljes beépítését biztonsági okokból nem teszem fel ide. Nálam ennyi történt, ti mit csináltatok már idén? :) ZsZ